cecilianordstroms

2014-09-12
13:49:21

Och så var det redan fredag!
Hejsan! 

Vet inte vart den här veckan tagit vägen,  nu är det redan fredag vilket jag inte förstår haha! 
Vaknade vid halv 11, käkade frukost och myste lite i sängen. Testade att ha lite jordnötssmör på gröten imorse och trodde jag skulle smälla av, tror jag har hittat min nya favorit! Är perfekt eftersom jag ÄLAKAR jordnötssmör hihi. 

Gjorde oss i ordning sen åkte vi en snabb sväng till skroten och nu är vi hos Christopher för att vara hundvakt till Kila! 

Vad resten av dagen har att erbjuda får i helt enkelt se, har inga planer för helgen alls så detta kan bli spännande! 

Ha en toppen dag!
Puss&kram❤️



Idag har jag på mig armbandet jag gjorde igår! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: