cecilianordstroms

2014-11-07
16:35:16

Maj-Blom
Så då var det helg igen då! 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på än, men det brukar alltid lösa sig :D 

Sov bra på jobbet inatt och vaknade riktigt pigg strax efter klockan 6(!) 
Jag som inte är en morgonmänniska alls egentligen.
Fast när jag väl kom hem somnade jag om några timmar intill min man! 

Vi tog sen en tur ner till stan, åt mat på Orient palace och nu är vi hemma :) har hunnit dricka mitt älskade kaffe och ligger nu i soffan och lyssnar när Mathias leker med gitarren! Så mysigt! 

Vad tycker ni om rubriken förresten, Maj-Blom skulle väl passa mig fint? ;) 
Frågar ni som jag jobbar tillsammans med, speciellt fröken grytlock haha, så skulle jag passa jättebra i det namnet ;) 

Ha en toppen fredag så länge, puss&kram❤️ 




Kommentar:
#1: "fröken grytlock"

Maj-Blom klär dig alldeles perfa ;)

2014-11-14 @ 20:54:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: