cecilianordstroms

2014-12-04
22:52:01

Härliga torsdag!
Hej! 

Idag har vi varit och hämtat hem ett bord och stolar till våran lägenhet! Var en tidig julklapp från Mathias farmor, så snällt!!
Så nu känns det betydligt mer hemtrevligt :) 
Har även köpt lite extra småsaker att inreda med, så nu känns vardagsrummet ännu bättre! Sitter även en julstjärna uppe i varje rum som gör att det blir riktigt mysigt, älskar julen! 

Mitt humör har åkt upp och ner sjuttioelva gånger idag haha, tur Mathias orkar stå ut med mig <3 
Är nu på jobbet och ska försöka få lite sömn, längtar redan till frukosten haha! 

Hoppas ni alla haft en toppen dag!

Godnatt! 


Fick dom här blommorna av min underbara man i förrgår, han vet precis hur han ska kunna göra mig glad! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: