cecilianordstroms

2014-11-13
02:11:01

Hej sådär mitt i natten :)
Sitter hemma i soffan och lyssnar när Mathias och Lucas spelar gitarr och sjunger i det andra rummet. Är så himla glad att jag har träffat en kille som tar in så mycket musik i vårat hem, det gör att jag trivs ännu mer och det känns verkligen som vårat hem då <3
 
---------------------------------------------------------------
 
Som jag skrev igår jobbade jag på dagen idag, gick väldigt bra! Men efter en natt där jag inte kunde somna haha och en dag som var fylld med aktiviteter är det skönt att varva ner här hemma. 
Direkt efter jobbet gick jag till Christopher för att vara lite hundvakt till Kila, passade på att ta en långpromenad på över en timme. Med musik i öronen är det bland det bästa som finns för att koppla bort tankar och bara ladda om! 
 
Klockan är strax efter 02:00, ska läsa lite bloggar och sen gå och lägga mig, imorgon är det jobb 14-22! :D 
 
Hoppas ni sover gott allihop! 
 
Puss&Kram <3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: