cecilianordstroms

2014-12-15
17:24:19

20141215
Hej hopp! 
 
Måndag idag och jag har inte gjort speciellt mycke egentligen, men var precis det jag behövde! 
Handlade lite på förmiddagen, lagade mat lagom tills Mathias slutade och har hunnit tvätta lite.
Idag var jag riktigt sugen på grynkorv så självklart fick det bli det till lunch :D Tur min man också gillar det! 
 
Nu ska jag snart ta och göra lite mackor tror jag, sen göra mig i ordning för att gå på julkonsert med Sannis.
Är musikskolan på västerhöjd som ska ha konserten i kyrkan i stan, ska bli lite mysigt!
 
Ne nu kurrar min mage efter rostat bröd, ha en toppenkväll allihop! :) 
 
Puss&Kram <3
 
Eftersom det inte är nån snö ute, får jag låtsas lite här istället :)
 
Haha så otroligt charmiga! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: