cecilianordstroms

2014-12-09
23:18:12

Tiden går fort!
God kväll! 

Den här dagen har verkligen gått fort! Men har samtidigt fått en hel del gjort så jag kan absolut inte klaga! :) 
Sista maskinen med tvätt för idag jobbar för fullt, maten är i magen och nu dricker jag av en kopp kaffe, läser en bok och njuter av att lägenheten är ren och luktar gott! 

Mathias kom hem för nästan en timme sen, lyckades bli klar med maten i precis lagom tid så vi kunde äta direkt när han kom innanför dörren i princip haha! 
Var och handlade lite förut och passade även på att hämta ut mitt nya körkort, haha såna där bilder lyckas jag aldrig med! Tycker mest den nya bilden tas upp av mitt hår.. ;) 

Min man sitter just nu i sitt musikrum/studio och grejar! Passade på att städa ordentligt där inne idag med, han måste ju såklart också ha det dammat och fint när resten av lägenheten är det ;) 

Nej, nu väntar boken på mig, hoppas ni haft en toppen dag och får sova gott inatt!

Puss&kram❤️ 







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: