cecilianordstroms

2014-11-25
13:59:08

Tisdag och SOLEN SKINER?!?
Hej Hopp! 
 
Tänkte berätta lite kort om helgen som varit innan jag går in på vardagen igen!
Hade en toppenhelg med härliga människor och bra stämning. Började med att träffa min lillasyster som var hemma i Sverige en sväng, bakade pepparkakor och drack kaffe tillsammans ( fast det mesta av pepparkaksdegen åt vi upp innan haha!) Var riktigt roligt att spendera tid tillsammans :)
 
Hann även med en kväll hos min goding Sanna, drack lite vin och pratade hela natten lååång! Blev extra roligt att Louise hade vägarna förbi och kom in och tjötade skit hon med! :)
 
Lördagen spenderades på hemmaplan, lyssnade när Mathias och två kompisar till honom spelade gitarr och sjöng hela kvällen och natten nästan! Hade riktigt roligt! 
 
Nu är vardagen igång igen och jag ska snart bege mig mot en eftermiddag/kväll med introduktion, sen hinna handla lite och laga mat innan min man kommer hem :*
 
Hoppas ni har en bra dag!
 
Puss&Kram <3
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: