cecilianordstroms

2014-11-19
07:31:11

20141119
Godmorgon!
 
Tittar på klockan och den visar 07:22, har nyss kommit hemfrån jobbet och sitter nu framför tvn med mackor och oboy! Nyttig och glamorös frukost hahaha!
 
Hade en jättemysig eftermiddag igår här hemma med Mathias och hans farmor, åt god mat och bara satt och pratade. Var så otroligt trött igår så när klockan var runt halv 7 somnade jag brevid min man i sängen.
Vaknade sen av mitt larm nån timme senare då det var dags att åka till jobbet för ett nattpass. Var fortfarande trött och trodde jag skulle få ännu mer sömn, men mer fel kunde jag inte ha..
Kunde helt enkelt inte somna.. Så nu ska jag passa på att vila här i hemma i soffan innan det är dags att åka mot intro på nästa ställe ;) 
 
Ha nu en härlig onsdag allihop! 
 
Puss&Kram<3
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: