cecilianordstroms

2015-01-14
08:07:13

2 0 1 5
Nytt år och jag tänkte att det var dags att skriva årets första inlägg! 
 
Hade en riktigt bra jul och nyår tillsammans med vänner och familj! Blev lugna dagar med mycket god mat och skratt :) 
Jobbade även en del över den perioden, men var ledig några dagar i början på året, vilket jag behövde.
 
Det nya året har börjat bra, jobb och vardag rullar på riktigt bra och allt annat känns härligt.
Skulle vilja börja träna nu, känner att jag suttit still lite för länge och kroppen skulle behöva stärkas upp lte grann.
Blir dock inget gymkorts-inköp, då jag vet att jag har e tendens till att tröttna ganska fort haha. Så tror att det får bli lite mer motion genom pw/joggingturen och övningar hemma till en början. Sen om jag lyckas hålla i det ett tag kanske det blir ett gymkort!
 
_____________________________________________
 
Kom hem för lite mindre än en timme sen, sov på jobbet inatt! För en gångs skull sov jag bra, så är lite mre utvilad än jag brukar vara haha! 
Sitter nu och äter frukost, kollar nyhetsmorgon, fixar med mail och läser bloggar!

Börjar jobba kl 13 igen, så ska fixa lite mat sen och bara ta det lugnt innan dess! Jobbar ganska mycket denna vecka, så kommer vara skönt med nån dags ledigt sen! Men är bara glad att jag har jobb :)
 
Nej, nu ska jag äta klart här och njuta av att sitta i soffan! 
 
Puss & Kram ! <3
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: