cecilianordstroms

2014-12-05
09:06:47

Fredag..
..känns mer som en vanlig tisdag.
Sov riktigt dålig inatt, inte frövånad dock haha. Skulle behöva somna om nån timme nu här hemma egentligen, men får se hur det går med det. 
Vad den här dagen har att bjuda på återstår att se, har inga planer men blir en ganska lugn och tidig kväll iaf då jag har ett 12-timmars jobbpass att se fram emot imorgon! Börjar klockan 9, så förhoppningsvis blir det inte så jobbigt att kliva upp! 
Ska även jobba på söndag, men då kommer jag troligtvis sluta lite tidigare, vilket kan vara skönt. Söndagskvällar är en av mina favoriter, vill bara vara hemma och mysa med Mathias då! 
 
Nu ska jag försöka vila lite iaf, sen plocka i ordning lite mer här hemma innan jag funderar ut vad jag ska göra resten av dagen! 
 
Ha en toppendag allihop! 
 
Puss&Kram <3
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: