cecilianordstroms

2014-11-17
13:15:28

då var det måndag igen!
Har inte orkat gå upp ur sängen än, men börjar jobba först om 3 timmar så är inte riktigt bråttom än! 
Var riktigt mysigt att komma hem igår, är verkligen svag för söndags kvällar famör en film med massa gott att äta! Att få komma hem och skratta och jävlas tillsammans med den bästa gjorde bara saken ännu bättre! 
 
Somnade ganska sent, men har passat på att sova lite, vaknade runt halv 11 och har enbart rest mig ur sängen en liten stund för att säga hej till mamma typ haha.
 
Ikväll väntas det jobb igen, börjar 16 och slutar imorgon bitti kl 7. Efter det ska jag hem och ta tag i städningen här hemma, orkar verkligen inte det idag trots att jag inte gillar att det är stökigt egentligen..
Men idag skiter jag i det, ligger kvar i den varma sängen och bara har det bra!
 
 
Ha en underbar måndag allihop och hoppas resten av veckan blir minst lika bra!
Puss&Kram<3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: