cecilianordstroms

2014-12-09
15:11:37

Städning och julmusik!
Hallå! 
 
Tar nu min lunch paus i städningen, ska bli gott med lite mat i magen! 
Har än så länge bara plockat i ordning på de flesta sakerna och torkat av alla ytor här hemma så nu luktar det gott och är lite mer dammfritt haha! 
Ska fortsätta med disken och resten av städningen sen igen.
 
Igår jobade 7-16, sen var det dags för julbord med jobbet! Åkte tillsammans med några andra ur personalen och boende direkt från jobbet. Julbordet var på Stampenskvarn i Hjo, riktigt mysigt! 
Fick även en julklapp från jobbet som jag kan visa sen :) 
 
Nu är min mat alldels strax klar, så ska bege mig mot köket! 
 
Ha en toppen eftermiddag så länge! 
 
Puss&Kram <3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: