cecilianordstroms

2014-11-11
17:32:12

20141111
Go'kväll gott folk! 
 
Har placerat mig hemma i soffan en stund, ska bar ta det lugnt och kolla film tänkte jag innan det är dags att åka till jobbet för ett nattpass + dagpass imorgon :) 

Var på ett möte under eftermiddagen som var med det nya jobbet jag är på väg att inroduceras på, som personlig assistent. Var både roligt och intressant att få höra lite information och diskussioner av och med de människor jag ska jobba tillsammans med. Så detta känns bra! 
Har inte kunnat börja introduceras än tyvärr då vi väntat på mitt utdrag ur belastningsregistret, men ringde till polisen idag och kollade vad som händer så nu äntligen är det på väg!! 
 
Har även hunnit prata en sväng med pappa och även Sanna i telefon, ska försöka få tag på min kära mormor också innan jaga åker iväg.
 
Ha en toppenkväll så länge! 
 
Puss&Kram <3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: