cecilianordstroms

2014-09-16
00:50:09

M å n d a g
Ny vecka, nya möjligheter! 
Fixade och grejade lite här hemma på dagen, senare kom mamma och hämtade upp för att åka hem till henne. 
Hon ska sälja sitt hus så hjälpte henne att städa och fixa lite inför visningen imorgon som jag hoppas går riktigt bra!! 
Hann prata lite skit också såklart till en kopp kaffe innan det var dags för mig att åka hemåt igen. 

Blev en kvällstur på 5 km, sprang nästintill hela vägen och känner mig lite smått stolt då det var längesen jag klarade av det! Thumbs up!!

Lagade mat och åt tillsammans med min underbara man när han kom hem.
Nu sitter vi sen ett tag tillbaka i soffan, kollar serier, äter vi druvor och popcorn och bara måndags-myser! 

Hoppas ni haft en toppen dag!

Puss&kram❤️





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: