cecilianordstroms

2014-10-28
18:14:19

Vad blir det för mat?
Har suttit här vid datorn och inte gjort annat än att äta vaniljfil och lyssna på musik! 
Men nu har jag börjat fundera på vad vi ska äta ikväll, har verkligen ingen aning om vad det kommer bli.Tror jag får åka till affären och helt enkelt få inspiration där! måsye ändå köpa toapapper haha, ops!

Pratat med pappa i telefon en stund iaf, alltid lika roligt att höra att allt är bra! <3
 
Ne, tror jag ska kolla på Per Morberg och se om han har några bra tips på mat, han brukar ju laga både det ena och det andra.! 
 
Puss&Kram <3
Kommentarer:
#1: Pappa

Älskade dotter min! Alltid lika fint att höra Din röst och få hörs och veta att allt är brs med Dig♥

2014-10-28 @ 19:09:59
#2: Pappa

Älskade dotter min! Alltid lika fint att höra Din röst och få hörs och veta att allt är brs med Dig♥

2014-10-31 @ 06:45:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: