cecilianordstroms

2014-10-16
22:27:59

Snart är det heeelg!
Ligger just nu i sängen på jobbet, ska med andra ord jobba natt! Fast är inte speciellt ansträngande måste jag ju säga, då jag sover iaf större delen av tiden (om jag kan). 

Fortsätter sen att jobba dag imorgon, så slutar kl 16. Sen blir det troligtvis en relativt lugn fredags kväll då jag ska jobba även en sväng på lördag. 
Fast lördag kväll ska jag spendera på stan och lyssna när Mathias och Christopher spelar! 
Perfekt avkoppling efter jobbet kan jag lova!

De senaste dagarna har spenderats lite på jobbet, har hunnit träffa Sanna och mamma, och dessutom haft mysiga stunder med min man! 

Nu ska jag lyssna på nån dokumentär innan jag somnar, ha en toppenkväll/natt allihop!! 

Puss&kram❤️ 


Hämtade vantar hos mamma när jag var där, vilket verkligen var på tiden! 


Jag just nu, i en av Mathias gamla t-shirtar, allt blir lite extra bra då! 😘
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: