cecilianordstroms

2014-10-29
16:38:00

Oonnssddaagg
Hej hopp! 
 
Sitter just nu vid datorn och kollar lite på Andra avenyn i väntan på att tvätten ska bli klar, härliga vardag haha.
Började den här dagen med ett tandläkarbesök för Mathias del, vilket påminde mig om att jag nu har nått den gränsen där jag inte längre kommer ha fri tandvård ( om jag minns åldersgränsen rätt). Så nu jäklar ska tänderna bli ordentligt ompysslade framöver haha! 
Gick en liten sväng på stan ihop också vilket bara gjorde oss hungriga så åkte hem för lunch och film innan Mathias åkte till jobbet. 
 
Nu håller jag som sagt på att tvätta, har plockat lite här hemma och ska fortsätta med det om en stund. Hade även tänkt passa på att hinna ta en ordentlig långpromenad idag, var längesen så känner att jag behöver det! 
 
Har inte speciellt mycket intressant att skriva så bjuder på lite bilder från dagen, som verkligen visar mitt rätta jag!
 
Puss & Kram <3
 
väntade på att mitt kaffe skulle bli klart, inget konstigt med det haha.
 
just nu! 
 
Hihi hittade en gammal bild på min grillkung! Helt otroligt hur nöjd man kan bli av att få grilla med en öl i handen ;) Hade vi haft trädgård och varit rika hade vi nog haft en grill i varje rum, lite som Fredrik i Solsidan ungefär haha <3
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: