cecilianordstroms

2014-10-20
23:07:34

Ny vecka!
Hejsan!

Blir ytterligare en blogg uppdatering från sängen på jobbet. Jobbade min allra första kväll idag, har bara gjort kväll på intron innan. Gick bra faktiskt, så känns roligt! Nu ska jag dessutom ha jour, så sover här tills imorgon bitti då det är dags att åka hem. 

Hade en riktigt mysig söndag igår med världens bästa, dom dagarna är extra heliga för mig, älskar att få spendera tid tillsammans med Mathias! Speciellt när vi hittar på något skoj och bara fånar oss, då är jag på topp! 

Imorgon tänkte jag ta tag i städningen hemma, försöka hinna med en ganska rejäl omgång av lägenheten innan Mathias slutar, alltid lika skönt att få saker gjorda! 

Väntar även ett telefonsamtal imorgon angående en tid, då jag fick reda på idag att jag verkade intressant efter intervjun jag var på häromdagen! Så nu ska jag få träffa personen i fråga som behöver assistans, så roligt verkligen! 

Hoppas ni alla haft en bra dag iaf, nu ska jag försöka sova! 

Puss&kram❤️ 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: