cecilianordstroms

2014-10-13
17:21:02

Mycket nytt !
Har varit och jobbat idag igen, är roligt att få komma in ofta när man är vikarie! 
Dagen har gått ganska fort men med en del utmaningar dessutom. Som ny på jobbet bli man direkt testad av de boende och idag var verkligen en sån dag. Blivit testad på det mesta, tur det finns underbart bra och snäll personal man jobbar ihop som ställer upp och hjälper till! 

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet för HLR & brandutbildning, ska bli skoj faktiskt! 

Helgen gick fort, men hade väldigt roligt. Lördagen spenderades med att hjälpa till att bära samt slänga gamla tegelpannor hos Kenneth & Anita. På eftermiddagen åkte jag och Mathias till Aspö en sväng, fiskade lite och lekte på en inte-nudda-marken bana haha! Var självklart jag som ramlade av precis på slutet av andra varvet :) 
På kvällen blev vi bjudna på god mat som tack för hjälpen med teglet, drack lite vin och pratade en bra stund in på kvällen! 

Senare gick jag och Mathias ner på stan en sväng och satte oss, träffade lite mer folk och pratade massor! 

Hann även träffa min älskade lillasyster en sväng på lördagen som var hemma från Oslo och hälsade på!❤️❤️

Söndagen blev ganska lugn, kollade när Martin fick för sig att bada i Simsjön, käkade pizza och kollade film! 

Tänkte bjuda på lite bilder från de senaste dagarna, för nu ska jag lata mig en stund innan jag tar tag o disken! 

Puss&kram❤️







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: