cecilianordstroms

2014-10-09
23:38:00

Jobb-natt!
Hejsan! 
Japp sen jag skrev här nyss har jag hunnit gå klart min introduktion på jobbet och dessutom hunnit jobba lite! 
Inatt är det första gången jag ska sova här, känns lite pirrigt men det ska nog gå alldels utmärkt! Kommer nog inte bli så mycket sömn dock haha, vet att min kropp alltid ligger på helspänn när det gäller något sånt här! 

Har även hunnit med att lämna blod i dag mellan varven hihi, fick dessutom känna på känslan av att vara svimfärdig för första gången i mitt liv! Det ni ;) 

Grabbarna hade en spelning här i Skövde förra helgen, var riktigt roligt att få gå och kolla på dom på "hemmaplan". Självklart var dom sjukt bra som alltid!! 

Vad helgen har att erbjuda återstår att se! Alltid lika spännande! ;) 

Bjuder på lite bilder nu, sen ska jag läsa lite i min bok och försöka sova! 

Puss&kram❤️







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: