cecilianordstroms

2014-10-28
15:14:03

20141028
En helt vanlig vardag, klockan är tre och jag skulle egentligen jobbat, men det ville inte min kropp idag.
Vaknade av larmet vid 6 imorse och mådde skit, så fick bli hemma idag och försöka vila till max! 
 
Somnade iaf om ganska omgående och vaknade sen en andra gång när Mathias larm gick igång, låg kvar en stund till i sängen medan han åkte till affären. Ville så gärna ha vaniljfil så självklart köpte han med det till mig och dessutom en jättegod macka, mums! 
 
Nu sitter jag framför datorn, dricker vaniljfil och lyssnar på Bon Jovi! Brukar inte direkt vara den som fastnar och lyssnar på en och samma artist men idag har en blandning av hans låtar ekat varmt i mina öron! 

Ska gå och göra lite kaffe och fylla på mitt glas med fil för det börjar bli tomt, sen ska jag lyssna på lite mer musik och bara göra ingenting!
 
Puss&Kram <3
 
 Bild på mig igår från jobbet! 
 
Ett nystädat kök med kyckling i ugnen och levande ljus! 
 
Charmig bild på mig just nu! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: