cecilianordstroms

2014-11-02
22:50:39

Tjugotre år !
För några dagar sedan fyllde jag 23 och vill bara säga extra tack till alla som grattat mig och som gjorde min dag till det bästa!! <3 

Började med att shoppa 4 par nya skor tillsammans med mamma,(bra när föräldrarna betalar hihi!)  sen åt vi lunch tillsammans också, riktigt mysigt!❤️
Blev en sväng till jobbet också för en informationsträff om epilepsi innan jag åkte hem igen. 

Senare på dagen tog jag bussen för att möta Josefine, hon hade köpt en jättefin blomma och choklad till mig! Och skrivit ett riktigt fint kort till det, tack igen pinglan!💕

Hann sedan med lite ärenden innan Mathias slutade jobbet, när han väl var hemma började vi fira mig lite extra! 
Tog några öl och spelade spel tillsammans med några grabbar till! Blev en sväng ner på stan sen och hade det riktigt roligt! Kvällen slutade med sång och gittarspelande hemma hos oss innan vi gick och la oss. 
Tack min dundersnygga man för att du ordnade kvällen, du är bäst!!❤️ 

Tänkte avsluta inlägget med nån bild, har säkert glömt skriva något men får göra det senare isf. 
Nu ska jag krypa ner under täcket här på jobbet och sova!
Godnatt! :) 




Den här statusen gjorde mig så otroligt glad!♥️ Han vet precis hur han ska få mig att smälta lite extra!! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: