cecilianordstroms

2014-11-03
22:23:30

Godnatt...zzzz
Äntligen får jag lägga huvudet på kudden och dra täcket över mig!!
Nu hoppas jag verkligen att jag får åtminstone lite mer sömn än igår natt. Är inte lätt att försöka vänja sig att sova på jobbet haha ! 

Ska passa på att bläddra lite i en skvallertidning och spela lite biljard på mobilen innan jag släcker lampan, måste få varva ner lite helt enkelt. 

Insåg när jag kom till jobbet att det blir ett ordentligt pass detta, började 21 ikväll och slutar på onsdag morgon kl 7..! $$$

Så godnatt på er! 

Puss&kram❤️ 




Kommentarer:
#1: Kex80

Hoppas det gick någorlunda att sova. Om inte, så har du ju ny chans inatt! :)

2014-11-04 @ 19:46:14
#2: bettan

Välkommen till oss :-)

2014-11-07 @ 14:05:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: