cecilianordstroms

2014-05-13
15:53:29

Tillbakablick <3
Satt precis och kollade igenom konversationen mellan mig och mathias på facebook.

Det har gått exakt 1 år och 6 dagar sedan vi började prata med varandra och sen träffades! Kan inte förstå att tiden har gått så fort, samtidigt som det känns som vi varit tillsammans så mycket längre eftersom jag trivs så jävla bra med honom! 
Tror aldrig jag kommer glömma den kvällen när jag låg i min säng på vinden hemma hos min syster och medelandet från Mathias dök upp på mobilen, hihi. Kunde aldrig, inte ens i min vildaste fantasi tro att vi skulle vara förlovade idag och bo tillsammans!! ♥
Men jag är verkligen glad för att det blev så! Har aldrig känt mig så trygg hos någon som jag gör med Mathias, han gör mig verkligen glad och lycklig till tusen och får mig att känna mig speciell! 
Vi kan vara riktigt töntiga när vi är ensamma, skrattar massor och driver med varandra. Jag kan vara mig själv helt enkelt. Samtidigt som jag vet att han är den jag helst vänder mig till om det är något som är jobbigt eller om jag mår dålig. Han vet precis vad han ska säga och göra i dom lägena, min prins! :)
 
Jag älskar dig♥
Minä rakastan sinua♥
I love you♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
#1: Josefine

Ni är så fina!!

2014-05-13 @ 23:04:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: