cecilianordstroms

2014-05-15
12:45:35

Sooool !
Hejsan! 
 
Åh vad skönt det kändes att solen tittade fram för en gångs skull idag, fick nästan en chock av värmen haha! 
Nu hoppas jag bara på att det här vädret fortsätter och blir ännu bättre resten av sommaren, är trött på regn  och kyla nu.
 
Följde mathias till jobbet för en timme sedan ungefär, passade på att ta en promenad med vovsingen samtidigt. 
Nu ska jag bra skriva klart här och fixa lite innan det är dags att hoppa upp på cykeln och bege sig hemåt en snabb sväng.
Ska på intervju kl 16 och måste hinna hem och byta om och duscha, lika bra att cykla i god tid så jag slipper stressa sen! 
 
Får se om jag kikar in här senare sen. men hoppas ni får njuta av dagen ni också! 
 
PussochKram♥
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: