cecilianordstroms

2014-05-19
12:03:49

Måndag!
Hejsan! 
 
Hoppas ni har haft en riktigt bra helg, det har iaf jag haft! 
Fredgskvällen spenderades med lite härligt folk och livemusik i replokalen, helt perfekt! Gick och la oss lagom tills det att solen var på väg upp!
I lördags kväll spelade Mathias och Christopher på Mumma i Mariestad, kom hem ovanligt tidigt faktiskt haha! När vi väl kom hem somnade vi i princip på en gång och sov riktigt ordentligt.
 
Igår hade vi en lugn söndag för att ladda inför en ny vecka! Handlade lite strax efter vi vaknat, mötte även mamma vid affären som bjöd oss på glass! Så vi blev sittandes i gräset en stund alla 3 och bara pratade. 
Fick även chansen att göra dagens goda gärning på vägen hem!
Resten av kvällen lagade vi mat ( okej då, jag kollade på när mathias lagade mat haha), kollade på film och bara latade oss! 
 
Nu är det som sagt måndag igen, my man är på jobbet och jag passar på att greja lite med tvätt och annat nödvändigt! 
 
Ska sluta babbla skit nu och försöka göra nått vettigt istället :) 
 
Puss&Kram♥
 
En bild från i fredagsnär jag var hos lydia! Har hunnit ärga håret sen dess faktiskt så nu är det inte riktigt lika oranget haha! 
 
 
 
Kommentar:
#1: Josefine

Du är så otroligt vacker!!:)

2014-05-19 @ 16:15:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: