cecilianordstroms

2014-05-20
12:46:45

Leo & Lillasyster
Hejsan! 
 
Just nu är jag hemma i lillasysters lägenhet med hennes katt Leo och kollar tv.
Ska vara hundvakt åt godingen Kila idag, så ska cykla dit om en stund, men mellanlandande här lite efter att jag följt Mathias till jobbet:)
 
Dricker lite kaffe och funderar på att låna lite nagellack medans jag är här, Haha lydia nu vet du om du ser det här ;)
 
Blev ett riktigt pissväder igår, försökte ge mig ut på cykeln men var totalt dränkt efter 500 meter så gav upp! 
Åkte hem och kollade på blixtar genom fönstret istället :D 
 
Tänkte passa på att bjuda på en bild dessutom idag, eftersom jag faktiskt kortade ner mitt hår lite igår!! Kan lova att det verkligen känns underbart! Saknar längden lite, men håret känns så mycket finare ändå! 
 
 
haha inte den bästa bilden men man ser längden på håret iaf ;) 
 
Puss&Kram♥
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: