cecilianordstroms

2014-05-14
16:33:43

Kondition..?
Hejsan! 
 
Idag är jag hundvakt åt godingen Kila som just nu ligger intill mig och sover! 
Själv har jag nyss ätit mat, så lyssnar på lite musik nu innan det är dag för en promenad i det underbara vädret!
 
Anledning till rubriken är att jag idag på riktigt insåg att jag tappat min kondition nånstans, haha! Har cyklat lite mer än 1 mil och trodde jag skulle ge up många gånger, eftersom jag flåsade som en gris x) 
Har heller inga benmuskler kvar känns det som, så imrogon kommre jag garanterat att vakna med träningsvärk.
Så nu mera tänker jag absolut cykla oftare så kanske min kondition smyger sig tillbaka hyfsat fort! :) 
 
Snart blir det som sagt promenad med vovsingen, sen ska jag lata mig med en kopp kaffe framför en film innan grabbarna-grus kommer hit! 
 
Laddar dessutom inför ytterligare en arbetsintervju imorgon, sommaren ska fyllas med jobb haha! 
 
Ha en toppendag allihop! 
PussochKram♥
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: