cecilianordstroms

2014-05-26
15:20:43

Försöka bli lite brun..
Hejsan! 
 
Har försökt spendera det mesta av min tid i solen idag, men orkar inte sitta så länge i taget för jag blir uttråkad haha! Men liiiiiite färg har jag fått iaf! 
 
Helgen var ritkigt rolig dessutom! Spenderade fredagen i Mariestad med härliga människor, på lördagen blev det grillning och fiske i Karstorp och igår firade vi morsdag ute i mormors stuga! 
Mycket skratt har det blivit kan jag lova :)
 
Nu ska jag snart ge upp solen för en stund och ta hand om disken istället, behöver städas lite också så lika bra att sätta igång snart.
Vill ha det rent tills Mathias kommer hem ikväll, för då ska vi dessutom äta sill och färskpotatis!! :D 
 
Ha det toppen så länge! 
 
Puss&Kram ♥
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: