cecilianordstroms

2014-05-22
12:05:41

Dundergeting och solbränna !
Hejsan! 
 
Haha vaknade till på morgonen av att en enormt stor geting surrande omkring i lägenheten. Muterad måste den ha varit.. Fick ut den ganska fort som tur var! 
 
Lyckades även igår bränna mig en del på bröstkorgen, lite i ansiktet och vänster arm.. Var ute på en promenad runt Karstorp med Josefine, satt sen en stund i solen och pratade innan v tog en promenad över hela stan till Mathias jobb! När jag väl kom hem sen insåg jag att solen stekt mig mer än vad jag trott, haha! 
 
För tillfället är jag hos mamma, skulle kolla om katten ville in men tror knappast det eftersom det är underbart skönt väde ute! Så ska passa på att ta en kopp kaffe och sätta mig i solen i hopp om att benen ska få lite färg. 
Man kan nästan tro att jag är vampyr annars, så vit är jag ;)
 
Så nu ska jag njuta av värmen en stund innan jag beger mig in mot stan för att träffa Mathias syster som kommer hit till Skövde idag! :) Ska bli riktigt skoj att få träffa henne igen! 
 
Puss&Kram så länge ♥
 
 
(en gammal bild från dagarna innan min student! Det är redan 4 år sen..)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: