cecilianordstroms

2014-05-30
12:03:49

Cissis djurdagis !
Solen skiner woho! Tyvärr är det inte riktigt så varmt som jag skulle vilja att det var, men det är toppen ändå! 
Har haft några toppen dagarna nu med härliga människor :) 
Igår bland annat så var jag, Mathias och Christopher en sväng i Karstorp och grillade.  Grabbarna hade såklart även med sig gitarrerna ut så fick lyssna på livemusik i solen! 
På kvällen kollade jag och Mathias på film en stund och gottade i oss både chips,godis och popcorn! 

Idag skjutsade jag honom och en av hans jobbarkompisar till jobbet, stiliga killar i kavajer hihi! 
Nu sitter jag hos mamma och ska laga lite mat tänkte jag.

Vi ska nämligen vara kattvakter i helgen då mamma passar på att unna sig en mini-weekend! 
Idag ska jag även vara hundvakt åt Kila så funderade ett tag på att starta djurdagis haha! Kanske skulle blir rik på det? ;) 

Aja nu ska jag inte tjata mer, ha det bäst så länge!
Puss&kram❤️



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: