cecilianordstroms

2014-06-09
13:37:10

Och så var det måndag!
Sitter hemma hos mamma just nu och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. 
Ska nämligen iväg på nästa introdag idag, börjar halv tre så ska snart hem och plocka ihop det sista innan jag beger mig mot stan! 
Som tur är har jag bilen idag så slipper gå i värmen haha! Är underbart med sol, men blir lite fööör varmt när man går. 

Hade lite svårt att somna igår eftersom vi lyckats vända på dygnet lite i helgen, så när Mathias klocka ringde strax innan 5 var vi båda som två zombies haha!
Jag lyckades efter mycket om och men somna om runt kl 8, så har fått lite mer sömn iaf. 

För övrigt hade jag en jättehärlig helg! Spenderade lördagskvällen tillsammans med bästa Josefine, satt och pratade i flera timmar på balkongen💕 

Gårdagen blev till en lugn dag hemma tillsammans med världens bästa!❤️ Dega i sängen och för en gångs skull blev det jag som lagade maten hihi!Var iväg en sväng och handlade med mamma också! 💋

Nu ska jag ta tvätten och bege mig hemåt!

Puss&kram❤️

Haha min snygga vän Josefine😂



Frukost i sängen imorse framför filmen Grease!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: