cecilianordstroms

2014-06-19
15:03:56

Ledig!
Satt i förrgår ute och gungade med bästa Sanna! Pratade och skrattade i massor, helt perfekt! Älskar att gunga så passade perfekt! 

Igår gick jag sista Intro dagen på jobbet igår så nu är jag ledig hela nästa vecka innan det börjar på riktigt hihi! 

Var och lämnade blod på förmiddagen idag, vilket visade sig vara en bra dag då dom hade brist på min blodgrupp👍  
Åkte sen med Mathias in till stan och gick till lillasyster, så sitter i hennes soffa nu och dricker kaffe! 
Fixade en affisch till Mathias och kände att två blonda hjärnor är bättre än en haha ;) 

Ska dra mig hemåt sen för att städa och färga håret! Vill ha det gjort innan helgen helt enkelt. 

Hoppas ni har en bra dag iaf! 

Puss&kram❤️






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: