cecilianordstroms

2014-06-04
16:41:28

Jobb och blod!
Japp, imorgon är det äntligen dags för första introduktionsdagen inför jobbet i sommar! Ska blir riktigt skoj att få börja jobba lite och dessutom på en ny plats :) 
Innan jobbet imorgon ska jag dock hinna med ett besök på sjukhuset, ska nämligen dit imorgon och lämna blod! Var ett tag sen nu så lika bra att få det gjort hihi! Så imorgon bitti kommer jag vara braaaaa trött haha, ska vara på sjukhuset strax innan halv 8.. Och jag som inte är en morgonmänniska alls ;) 

Nu sitter jag och funderar på att knyta på mig mina andra skor och ge mig ut och jogga lite, har varit sugen på det hela dagen haha! Får se hur det blir med den saken :) 

Hoppas ni har en toppendag trots det tråkiga vädret! 

Puss&kram❤️




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: