cecilianordstroms

2014-06-05
18:32:53

Introdagen!
Nu är första intro-dagen på jobbet avklarad! Var riktigt roligt faktiskt och tror absolut att jag kommer trivas där i sommar! :) Otroligt skönt att det känns bra redna första dagen, det gör att allt känns lättare! 
Nästa pass blir på måndag, så det ser jag fram emot!
 
Skulle lämnat blod imorse egentligen också, men jag var verkligen alldeles för trött när klockan ringde så jag ändrade larmet och somnade om! 
Världens bästa Mathias gick upp tidigt idag dessutom och skjutsade mig till jobbet, det är min man det♥
Regnade en hel del på morgonen så det var skönt! Dessutom var han en ängel och passade på att hjälpa min syster lite samtidigt!
 
Efter jobbet gick jag hem till mamma en sväng, behövde låna hennes internet haha! Sen blev det ytterligare en promenad upp till godingen Kila! Nu sitter vi här och gosar i soffan efter en promenad tillsammans :) 
 
Tänkte ta mig en kopp kaffe nu och bara ta det lugnt! Får lägga upp bilderna när jag lyckas kunna använda min mobil till att blogga haha! 
 
Hoppas ni haft en toppen dag i alla fall och ett STORT GRATTIS TILL ALLA STUDENTER IDAG!!! 
4 år sen jag själv stod där och var riktigt lycklig, skulle gärna göra om det igen! 
 
PussochKram♥
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: