cecilianordstroms

2014-06-16
13:14:34

Här var det tyst..!
Oj, här har det inte hänt mycket dom senaste dagarna haha.. 
Har jobbat en del, eller gått Intro rättare sagt, så det har tagit mycket av min tid. Men det gör verkligen inget eftersom det är riktigt roligt! 
Ska iväg på ett pass om en stund, behöver lite kaffe först bara :) 

I helgen har det också hänt en del, vilket har resulterat i alldeles för lite sömn haha! I fredags var jag chaufför när Mathias och hans kompisar var ute, sen började jag jobba i lördags kl 8 på morgonen så blev inte många timmar där emellan. 
Sen efter jobbet i lördags följde jag med till Mariestad när grabbarna har spelning, sjukt vad duktiga dom är!! 
Kom hem runt 3 och var bara att gå upp igen vid 6 tiden eftersom mamma kom och hämtade mig strax efter 7..! 

För gårdagen spenderades nämligen i Ullared! Var mysigt att åka dit och fick faktiskt med mig en hel del fint hem! 
Tack för det mami❤️

Resten av kvällen igår spenderades med mitt hjärta hemma framför tvn med chips, film och mys! 

Nu är han på väg till jobbet och jag dricker lite kaffe innan jag själv ska ge mig av! 

Hoppas ni har det toppen! 

Puss&kram❤️

Godingen jag lånat i några dagar! 


Rastplatsen på vägen ner till Ullared 


Jag idag! Den grå tröjan är från gårdagens shopping! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: