cecilianordstroms

2014-06-21
13:45:46

Glad midsommar!!
Säger glad midsommar idag istället, hade inte riktigt lust att blogga igår! 

Spenderade först dagen med 3-rätters middag hemma hos mamma, verkligen hur gott som helst! Var en riktigt mysig stund! 

Senare åkte jag, Mathias, Josefine och Kim till en camping utanför sjötorp, precis i till vattnet och fortsatte fira midsommar! 
Mathias spelade på kvällen, vilket han gjorde jävligt bra! Är roligt att se hur många som kommer och lyssnar och dessutom vrålar med i texterna, skrattar och dansar. Ett bevis på att han är grym på det han gör!😊 

Han lyckades även göra mig både generad och överlycklig på kvällen när han inför alla bad mig komma upp på scenen och tackade mig för att jag är med och hjälper till & ställer upp varje gång dom/han spelar. Vem smälter inte för nått sånt?❤️

Hade iaf en väldigt rolig och mysig kväll vid vattnet och idag blir det nog hyfsat lugnt här hemma! 

Hoppas ni har en toppenhelg gott folk! 

Puss&kram❤️ 



Jag & bästa mormor💕



Jag och min trubadur!

Så j*vla snygg är han!!😍😛 



Kommentar:
#1: mohammad

Do micket fina

2014-06-21 @ 14:33:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: