cecilianordstroms

2014-07-20
15:25:34

Sköna söndag!
Slutade jobbet vid 11 idag, min snälla mamma hämtade mig så jag slapp gå hem hihi! Pratade en stund innan jag gick upp och började diska och städa lite i lägenheten. Så skön känsla att ha det rent, känns extra bra att komma hem då! 

Bytte om till lite svalare kläder och gick några hundra meter upp till bästis Sanna! Har suttit och pratat, druckit kaffe och njutit lite i solen på balkongen, jädrar vilken värme det är idag! :D 

Ska hemåt om en stund och möta upp mitt hjärta! Hoppas på en mysig dag tillsammans med honom då det känns som vi knappt setts nått i helgen haha! 

Hoppas ni har en toppendag ni också! 
Puss&kram❤️ 



Kommentar:
#1: Pappa

Härligt att höra att du haft en fin dag!! Ha det fortsatt gott och var rädd om Dig♥♥

2014-07-20 @ 16:45:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: