cecilianordstroms

2014-04-09
16:31:55

jahaja
Hejsan! 
 
Är som vanligt skitdålig på att hållla igång den här loggen haha. Men är inte det lättaste när man inte har en dator hemma och ingen telefon som det grå att blogga ifrån, då frå det helt enkelt bli dom gångerna när jag kommer ihåg det!
 
Men jag kan inte påstå att ni missar speciellt mycket heller, livet rullar på i ungefär samma tempo och mösnter, önskar att jag kunde få ett jobb så det hände något! men man kan inte få allt man önskar sig här i livet! Och JA, jag söker jobb, är inte dum nog att tro att nån ska knacka på hemma hos mig och ge mig ett jobb..
 
Är iaf glad att det börjar närmar sig sommar ute, som jag längtar! Får stå ut med det här trista vädret lite till så ska njuta av solen sen kan jag lova :)
 
Aja, har inte mycket mer bettigt att säga, men ville bara skriva av mig massa ovettigt för att stilla tankarna lite! 
Hoppas ni har en toppen dag! 
 
PussKram! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: