cecilianordstroms

2014-04-17
16:59:30

finally
Hejsan! 
 
Äntligen känns det som att saker och ting går mot rätt håll! Håller tummarna för att det fortsätter såhär framöver.  
Idag var jag iväg på en andra intervju som personlig assistent i den lilla byn stenstorp där jag är uppväxt och det kändes riktigt bra redan från början!  
Min magkänsla stämde faktiskt eftersom jag från och med idag är anställd som timvikarie där!! Var otroligt skönt när jag fick reda på att de gärna ville anställa mig, tror jag kommer trivas hur bra som helst och dessutom får mycket bra och härlig erfarenhet :)
 
Förutom den bra nyheten ska jag på ytterligare en intervju imorgon som personlig assistent inför sommaren,  så hoppas att det är något som passar mig också! Och på tisdag ska jag till en privat förskola här i närheten som ringde mig idag då dom behöver mer och nya vikarier!  :D 
 
Så idag har verkligen varit en bra dag, hoppas bara att allt går vägen nu och att den bra tiden håller i sig haha ; D 
 
Nu ska jag avsluta det här inlägget och försöka fixa lite mat till mig och min sovande prins hihi! 
 
Hoppas ni får en underbar påsk allihop!
Puss&kram ♥
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: