cecilianordstroms

2013-09-08
15:55:04

Tiden går fort!

Hejsan!

Här var det ett tag sen jag skrev ordentligt.. Men jag har helt enkelt varit upptagen med livet och allt roligt som sommaren har haft med sig:)
Fast nu kanske det är dags att ta tag i bloggen igen så jag har något att gå tillbaka och läsa senare!

Idag är det precis så som en söndag ska vara. Jag har hängt tvätt och strukit allt som var torrt, vikt allt fint i lådorna dessutom haha! Har hunnit med att diska och torka av köket också, nu är det toaletten som väntar på min städ-energi ;) men först blir det en kopp kaffe framför tvn!

Min prins har åkt på en ordentlig förkylning så han passar på att sova så mycket som möjligt, stackarn ❤
Ska väcka honom snart och se om han vill ha mat :)

Blir lugnt resten av dagen också, för imorgon ska jag upp och jobba!! :D
Ska tillbaka till min gamla gymnasieskola så ska bli riktigt roligt!

Ha det bäst så länge
Puss&kram❤

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: