cecilianordstroms

2013-09-16
18:24:36

Det går bra nu!

Hejsan!

Hade en underbart mysig söndag igår, en perfekt avslutning på veckan!
Jag, Mathias och Älgen låg hemma hela dagen och kollade film, lagade lite mat och bara gjorde ingenting haha! Senare åkte jag och Mathias och handlade lite för att kunna laga tacogratäng! Sjukt gott blev det kan jag lova!
Åt maten framför Wallander och sen blev det mys med min lilla familj hela kvällen❤

Idag har jag varit i Lidköping och jobbat för första gången på campus Lidköping! Från och med måndag nästa vecka fram till jul kommer jag jobba där som SFI-lärare! :)
Så hoppas deg går bra det här nu haha ;)

Ne nu är jag hungrig och behöver städa lite här hemma!
Ha en toppenkväll nu allihop!

Puss❤

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: