cecilianordstroms

2013-10-15
01:04:40

Med katten på magen
Hejsan! 

Precis som rubriken lyder ligger jag i sängen med katten på magen, tokmysigt! 
Helgen har gått fort men jag har haft riktigt skoj! I lördags hade min snygga man spelning tillsammans med sin trubadur kompanjon Christopher, på en 20 års fest. Blev en kväll med mycket skratt och underbar musik och sång! Ja jag vet, jag är otroligt lyckligt lottad och bortskämd som får chansen att lyssna på dom i princip dagligen ;) 
På festen träffade jag även godingarna  Anton och Louise, toppen människor som jag tycker väldigt mycket om, så kvällen var lyckad enligt mig :) 
Skrattade en del på vägen hem också kan jag lova, blir lätt så när man har 4 halv galna, smått dragna killar i bilen ;D haha! 

Igår blev det en lugn dag, kollade på film, lagade mat och bara hade det riktigt mysigt! 

Nu ligger jag här i sängen som sagt, med katten på magen, mätt efter riktigt god mat och lyssnar på när gitarr-pojkarna spelar FIFA, ja jag mår för jävla bra helt enkelt! ❤







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: