cecilianordstroms

2013-10-29
02:57:29

27 oktober 2013 ❤️
Natten mellan lördag och söndag gjorde mig lyckligare än nånsin! 
För just den natten, spontant och galet  på en bensinmack, gick världens underbaraste kille ner på knä, med en bukett rosa blommor i handen, tittade upp på mig med ett leende som gjorde mig knäsvag och ställde frågan; "vill du förlova dig med mig"? ❤️

AAAAAHHHH!! KAN NI GISSA OM JAG BLEV ÖVERLYCKLIG!?!? 

Dessutom fick jag en egen trubadur-föreställning senare enbart för min skull mitt i natten, innan vi skulle sova. Om ni bara visste hur fruktansvärt lycklig jag är och hur stolt jag är över Mathias! Jag har helt enkelt världens bästa pojkvän och sambo som jag nu mera även är förlovad med!! 

Puss och godnatt från världens lyckligaste tjej!❤️











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: