cecilianordstroms

2013-11-26
10:55:33

Varning för Bittra-Brunetten
Hejsan! 
 
Sitter för tillfället hemma hos mamma och lånar hennes dator lite snabbt. Försöker ta tag i lite saker och ordna upp allt, för är otrligt trött på allt just nu. Så jag hoppas verkligen att jag lyckas få lite tur för en gångs skull snart så jag kan fixa allt.
 
Det jag helst av allt önskar just nu är att få ett jobb, i prinip vad som helst. Samt en ny lägenhet som är möjlig att bo i utan att må skit.. 
Vilket positivt inlägg detta blir känner jag, men det är väl precis så som livet är just nu. Håller alla tummar och tår jag har för att jag ska få liiiiite tur nån gång, så allt kan bli lite bättre. 
Är för tillfället äckligt trött på att vara mig själv kan jag ju bara tilllägga. Någon som vill byta lite?
Mitt i allt försöker jag ändå vara så positiv och stark det går, men det är inte alltid det lättaste. Är fruktansvärt svårt att inte påverka andra i min omgivning med mitt låga humör, trots att det är det sista jag vill.
 
Men men, jag ska inte klaga. Finns dom som har det betydligt värre än jag och jag tänker fortsätta försöka att få lite mer mening med min vardag! 
 
Hoppas ni alla har det topppen och att ni får en underbardag! 
 
Puss&Kram 
Kommentar:
#1: Marchin

Be strong, läderkalsong ;-)

2013-11-28 @ 12:54:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: