cecilianordstroms

2013-05-23
05:52:47

Trött, varm och fryser (skulle publicerats igår kväll..)

Godkväll!

Idag var det riktigt segt att gå upp, hade helst av allt velat sova bort halva dagen, men hade möte på jobbet så var bara att hå upp till slut iaf :)

Efter jobbet åkte jag hem, gjorde lite kaffe och la mig på soffan. Sov en timme drygt innan lillasyster kom hem från skolan! Behövde piggna till lite så tog en långpromenad! :)
Väl hemma bytte jag bara om, sen åkte vi med Mattias in till Alex jobb för att vara lite sociala haha!

Passade på att äta på donken dessutom innan vi åkte hem! ;)
Sen har jag inte gjort så mycket, pratat lite med mamma i telefon och tänkte försöka sova. Börjar tidigt imorrn..
Hoppas dock inte det är feber jag börjar få, är varm och fryser på samma gång och dessutom svider det i ögonen ;( har ändå inte tid till att vara sjuk så ska äta lite Alvedon och c-vitamin, för det blir man frisk av hahaha!

Ska försöka sova nu iaf, godnatt på er!

Puss&kram❤

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: