cecilianordstroms

2013-05-21
05:32:13

Tidig morgon var det ja..

Godmorgon!

Har varit vaken sen 04:40, sitter nu och väntar på bussen som går om 5 min.
Hade en rolig kväll igår och blev faktiskt lite tröttare! Fast tror jag var lite smått jobbig med all min energi ibland haha!😄

Väl hemma kunde jag dock inte riktigt somna ändå, tog väl ytterligare en timme.. Sen har jag dessutom sovit dåligt inatt😞 inte sovit speciellt djupt och vaknat ett antal gånger.. Så ja idag är jag riktigt riktigt trött!
Men jag är uppe och i tid ändå😀

Längtar tills jag kommer till jobbet, så jag kan sätta mig ner, plocka fram min frukost som väntar på mig i väskan och dricka morgonens först kopp kaffe❤ haha!

Vad resten av dagen har att bjuda på får vi se sen;)

Puss&kram❤

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: