cecilianordstroms

2013-05-20
12:30:18

svårtstartad idag..
Hejsan!
 
Hade ställt mitt larm på kl 8:00 imorse, vaknade till men somnade om såklart.. Vaknade när klockan var nästan halv 11 istället. MIn kropp bestämde sig helt enkelt för att jag behövde sova lite! 
Har hunnit med och tvätta lite, har kört igång en till maskin tvätt och även ätit frukost såklart! 
Passade även på att fylla i lite uppgifter på en speciell ansökan hihi! Den är snart klar, bara lite kvar att skriva och fixa, sen kanske jag talar om vad den handlar om haha ;)
 
Idag ska jag försöka ta mig till biblioteket, måste lämna tillbaka en bok. Tänkte ta en långpromenad också om vädret tillåter, vill mäta hur lång den nya rundan är :) 
Annars blir det en ganska lugn dag kan jag tro, börjar jobba tidigt imorgon så ska försöka sova tidigt dessutom! 
 
Hoppas ni har en bra start på veckan :)
 
Puss&Kram♥
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: