cecilianordstroms

2013-05-29
19:03:29

Sovmorgon haha!
Hejsan! 
 
har visst inte bloggat på ett tag känns det som, har varit massa annat så inspirationen har fattats haha! 
Tror inte det har hänt något som jag direkt känner att jag vill skriva om heller, var iaf i stan häromdagen och köpte nya skor!!! :D helt underbart! 
 

 
Som rubriken säger tog jag en ordentlig sovmorgon idag, vilket verkligen behövdes! Somnade runt 1 igår kväll och vaknade 12 timmar senare! Orkade dock inte göra så mycket dirket efter det så låg kvar i sängenoch halvsov fram tills kl var typ 4 hihi!
 
har nyss druckit lite kaffe och väntar på att tvätten ska bli klar nu, sen får vi se vad jag hittar på! 
 
Hoppas ni har en toppendag! 
 
Puss&Kram♥
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: