cecilianordstroms

2013-05-12
22:59:42

Sööööndaaaag

Hejsan!

Har haft en riktigt skön söndag idag!
Vaknade runt 11 tiden, åt lite frukost och pratade med lillasyster innan det var dags att göra sig iordning för att åka till mamma:) blev bjudna på mat och tårta, mums! Var riktigt skoj att spendera lite tid hemma hos mamma iaf!

Åkte även ut en sväng för att kolla om Bernard var vid huset, men inte idag heller :/ bättre lycka nästa gång hoppas jag med!

Väl hemma städade jag mitt rum och fixade lite så nu börjar det bli lite ordning!
Tog en långpromenad dessutom och kollade lite på film med Lydia och Alex:)
Just nu är jag snäll och gör Mattias sällskap på jobbet haha! Tur att jag har massa överenergi att göra av med :D

Hoppas ni haft en bra helg och får en bra vecka!
Puss&kram<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: